Listor

Jag läser om Naiv. Super. lite sporadiskt just nu. Därför blev jag inspirerad till att sammanställa följande listor:

Vad jag har:

  • En halvfärdig c-uppsats
  • Väldigt suspekt webbhistorik
  • 18 dagars jobb i sommar
  • En kamera (som fungerar för tillfället i alla fall)
  • Många russin i magen
  • En säng
  • Föräldrar
  • En grismask
  • 386 Facebookvänner
  • Några fräknar
  • En cykel i Stockholm

Vad jag inte har:
  • En vettig dygnsrytm
  • En plan
  • Mjölk till morgonkaffet
  • En cykel i Uppsala
  • En maskeraddräkt
  • Vägglöss
  • Ett pass
  • Armmuskler
  • Auktoritet
Klicka med fördel även på den gula elefanten

Hejhejhejhejhejhejhej......

Kommentarer
Postat av: beq

Du är ju bara så underbar! Älska länken till elefantbilden. Sitter alltid och skrattar högt när jag läser dina texter. Så himla bra, bara.

2012-05-28 @ 15:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0